Vuosaaren Hammaslääkäriasema Hammasvelho


Hammaslääkärin nimi: Vuosaaren Hammaslääkäriasema Hammasvelho
Osoite: Ulappasaarentie 1, 00980 Helsinki
Puhelinnumero: 093417670
Sähköpostiosoite: vastaanotto@hammasvelho.fi
Kotisivut: www.hammasvelho.fi

Anna pisteet

1 tähti2 tähteä3 tähteä4 tähteä5 tähteä (ei vielä ääniä)
Ladataan...
Yksi arvostelu

    Mia Tikkakoski

    Olen aiemmin käynyt Vuosaaren Hammasvelhossa ja kokemukseni on ollut laadukkaasta hammashoito palveluista. Olen suositellut paikkaa muillekin. Tänään minulla oli aika tarkastukseen ja vastaanottavana lääkärinä oli Saks.

    Olin soittanut aiemmin ajanvaraukseen tarkistaakseni tarvitsenko tulosteen palvelusetelistä. Minulle kerrottiin, että palveluseteli näkyy Hammasvelhon järjestelmässä eikä paperitulosteelle ole tarvetta.

    Vastaanotto aika oli täsmällinen ja ensimmäiseksi minulta kysyttiin palvelusetelin numeroa. Kerroin, ettei minulla ole sitä mukana. Seuraavaksi Saks etsi koneelta seteliä kuitenkaan löytämättä sitä. Hän sanoi, ettei voi hoitaa tarkastusta ilman seteliä. Pyysi, että etsin palvelusetelin ja varaan uuden ajan. Oma aikatauluni on hyvin kiireinen enkä suostunut siihen, että kun tiesin minulla olevan palveluseteli, hoitoni jätetään toteuttamatta sen vuoksi, että hän ei löydä setelin numeroa järjestelmästään.

    Saks ei ollut suostuvainen tekemään tarkastusta. Ärähdin hänelle, että maksan täyden hinnan ja selvittelen Hammasvelhon toimiston kanssa paperityön ja hyvityslaskun jälkikäteen. Olin nähnyt paljon vaivaa saadakseni vastaanottoajan toteutumaan (olen kahden vaativan erityislapsen omaishoitaja). Vastahakoisesti Saks teki tutkimuksen.

    Hän kertoi suussani olevan kaksi reikää ja tarpeen hammashygienistille. Kertoi, että tämän kyseinen palveluseteli kattaa. Itse tarkastus kesti n. 5 minuuttia, hammaslääkäriä avustava hoitaja ei tuntunut saavan lääkärin puheita koneelle vaan he selvittelivät mikä merkintä oli mitäkin. Itse tarkastus tuntui hutkitulta eikä herättänyt luottamusta lainkaan. Ennen maksamista Saks tarkasti vielä koneelta palveluseteliä ja tällä kertaa hän löysi sen!

    Soitin heti vastaanotolta päästyäni Hammasvelhon asiakaspalveluun. Kerroin tapahtuneesta ja sanoin, etten halua enää samalle hammaslääkärille takaisin. Ystävällinen asiakaspalvelija selvitti mahdollisuutta aiemmalle hammaslääkärilleni, joka poikkeuksellisesti suostui ottamaan minut palveluseteli asiakkaana vastaan. Pyysin asiakaspalveluhenkilöä katsomaan mitä Saks oli tarkastuksessa suustani löytänyt (ja kerroin etten luota tähän tarkastukseen lainkaan). Minulle kerrottiin, että Saks oli merkinnyt minulla olevan neljä reikää! Siis kaksi joista hän ei kertonut minulle mitään. Sain siis virheellisen diagnoosin maksamastani tarkastuksesta! (Tämähän on jo hoitovirhe. Saks itse kirjasi 4 reikää ja kertoi minulle ainoastaan kahdesta reiästä).

    Asiakaspalvelija varasi siis minulle uuden ajan aiemmalle hammaslääkärilleni. Ihmettelin, että tekeekö hän siis uuden tarkastuksen kun tuo aiempi ei nyt ole kauhean vakuuttava. Tähän asiakaspalvelija ei osannut sanoa, pyysi keskustelemaan asiasta sitten vastaanotolla.

    Olipa monipuolisesti huono ja potilasturvallisuutta vaarantava kokemus!

    Pyydän vastinetta tapahtuneeseen. Mietin myös ilmoituksen tekemistä tästä lääkäristä ostopalvelun tuottajana. Tämä on vastuutonta toimintaa.

    Terveisin,

    Mia Tikkakoski

Arvostele, kommentoi tai kerro kokemuksista